søndag 3. april 2016

Giveaway med video

24 april 2016 markerer mitt første hele år hvor jeg kun har brukt tøybind. I den forbindelse har jeg en giveaway, hvor jeg skal gi bort en premiepakke til en heldig vinner. Les mer for å finne ut hvordan du kan delta i giveawayen!



Før jeg forteller om reglene for deltakelse i denne giveawayen, så skal jeg vise hva som er i premiepakken. Se videoen under, eller på YouTube her.



Og her er en bilde av premepakken samlet også:



Hvis du ønsker å være med i trekningen om å vinne denne premiepakken, vennligst følg disse reglene:

- Denne giveawayen er åpen for alle som bor i Norge, Sverige og Danmark. 

For å delta i giveawayen:

- Gå til butikken Girly Bits Pads sin facebookside, og sjekk ut alle mønstrene selgeren har av topptekstiler å tilby her. Kommenter deretter på dette blogginnlegget og fortell hvilket mønster du liker best. 

Du kan også få flere lodd med i trekningen ved å gjøre en eller begge av følgende:
- For å kunne legge igjen en ekstra kommentar, så kan du dele denne giveawayen med en venn. Vennen du deler med må kommentere på dette innlegget på måten som er beskrevet i forrige punkt, samt skrive i kommentaren ditt navn (for eksempel: Jeg ble tipset om denne giveawayen fra min venn Anja). Når vennen din har kommentert på dette innlegget, kan du legge igjen en ekstra kommentar.

- For å kunne legge igjen en ekstra kommentar, så kan du ta en titt på denne bloggen, og fortelle i en ekstra kommentar på dette blogginnlegget om hvilket innlegg her på bloggen som du liker best, synes var mest informativt eller liknende. 
OBS! Du kan bare legge igjen slike ekstra kommentarer etter å ha kommentert med ditt favoritt mønster fra Girly Bits Pads.


- Giveawayen er åpen til og med 24 april. Alle kommentarer må legges igjen på dette blogginnlegget innen 23:59 (norsk tid) 24. april. 
- Vær oppmerksom på at jeg godkjenner alle kommentarer før de vises på bloggen. Hvis din kommentar ikke vises raskt etter at du har skrevet den, vennligst kom tilbake for å se etter den senere. Kommentarer som ikke følger reglene vil bli slettet.

Lykke til alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Åhh så mange fine stoffer og bind på den siden! Vanskelig med EN favoritt, men jeg tror nok at jeg likte best det lys blå/aqua farget med blomster, og det litt mørkere blå med sol, måne, og romskip :)

    SvarSlett
  2. cicilie ramsrud johansen3. april 2016 kl. 10:16

    Jeg likte stoffet som er grått med små rosa blomster best. Ble tipset om denne giveawayen av min gode veninne Malin innleggen

    SvarSlett
  3. Jeg er svak for lilla, så det må bli av det mørk milla stoffet på rull 18fra venstre.

    SvarSlett
  4. Et av innleggende jeg syns var mest informative var ''vasking av tøybind'' der fikk jeg mye ny og viktig informasjon, og gjorde at jeg redda ett par tøybind haha :-)
    Har og sett mye på listen over de ulike butikkene du har handlet hos, og handla hos ett par av dem selv og har hatt god nytte av en slik liste. Den er veldig ryddig og fin :-)

    SvarSlett
  5. Vanskelig å velge! Tror favoritten min er nr 10 fra venstre på den lilla hyllen (mørkt med snirklete mønster). Ellers liker jeg godt grønt, og synes mønsteret med blader som du hadde i premiepakken var veldig fint.

    SvarSlett

Vær oppmerksom på at alle kommentarer modereres, og at det derfor kan ta tid fra du skriver kommentaren din til den publiseres på innlegget.

Jeg setter pris kommentarer som er hyggelige, konstruktive eller som inneholder rimelige spørsmål.

Kommentarer som er hatefulle eller på annen måte unødvendige eller støtende vil bli slettet.