lørdag 14. november 2015

Anmeldelse: Tøybind fra Trojacek Farms

I dette innlegget skal jeg gi min vurdering av tøybind fra butikken Trojacek Farms. Trykk på Les mer for å lese hva jeg synes om dem.
(Tøybind fra Trojacek Farms)



Butikk
Trojacek Farms
Link til Trojacek Farms

Alle tøybindene jeg har fra Trojacek Farms har jeg kjøpt selv. 


Pris
Trojacek Farms har et stort utvalg av ulike størrelser og tekstiler på sine tøybind, og derfor er spennet av pris for stort til å lage en enkel liste på her. Jeg har derfor forkortet noen av prisene ned til en liten liste, for å gi noen eksempel på hva du kan forvente av priser fra Trojacek Farms:

Tøybind eller truseinnlegg i størrelser mellom 6"- 7,5" rangerer i pris fra $8,20 til $11
Tøybind eller truseinnlegg i størrelser mellom 8" - 10"  rangerer i pris fra $9,20 til $13,25
Tøybind i størrelser mellom 11" - 12" rangerer i pris fra $12,50 til $15,50
Nattbind, som har størrelser mellom 12" - 13", rangerer i pris fra $13,50 til $18,50


Tekstiler
Les mer om de ulike lagene av tekstiler i et tøybind i dette innlegget

Trojacek Farms tilbyr følgende topptekstiler:
Flannell
Organic Bamboo Velour
Minky

Trojacek Farms tilbyr følgende kjernetekstiler:
Flannell
Terry
Bamboo Hemp Fleece
Zorb

Tilbyr Trojacek Farms PUL?
Ja, Trojacek Farms tilbyr "gjemt PUL" (PUL som er inni tøybindet og ikke kan sees)

Trojacek Farms tilbyr følgende tekstiler som bunnlag:
Flannell
WindPro fleece


Størrelser
Trojacek Farms tilbyr tøybind i følgende lengder:
6", 7,5", 8", 9", 10", 11", 12", 13"

Tøybindene fra Trojacek Farms rangerer i bredde mellom 2,25" og 3,5" når de er tilkneppet. 

Absorberingsevne
Se mer informasjon om de ulike gradene av absorberingsevne i dette innlegget. 

Trojacek Farms selger tøybind med følgende grader av absorberingsevne:
Breathable pantyliner (pustende truseinnlegg)
Pantyliner (truseinnlegg)
Light to medium (for liten til middels mengde menstruasjonsblod)
Medium to heavy (for middels til stor mengde menstruasjonsblod)
Extra heavy (for ekstra stor mengde menstruasjonsblod)
Super flow (for "super stor" mengde menstruasjonsblod)

Former

Trojacek Farms selger tøybind med to generelle forskjellige former. Den ene generelle formen har rette sider og avrundede kanter øverst og nederst. Den andre generelle formen har skrå/avrundede-skrå sider og avrundede kanter øverst og nederst. 
(Tøybind fra Trojacek Farms)


Ferdiglagde tøybind eller spesialbestillinger?
Trojacek Farms tilbyr stort sett kun spesialbestilte tøybind. Selgeren legger en sjelden gang ut ferdiglagde tøybind, men oppfordrer heller en kjøper som er interessert i ferdiglagde tøybind til å kontakte henne for å spørre om hun har noen liggende klare.



Andre produkter?

I tillegg til tøybind, selger Trojacek Farms også våtposer.

-------------------------------------------------------------------

Videre skal jeg nå fortelle litt om min opplevelse av denne butikken, og produkter derfra.


Kvalitet på sømmer og form
Jeg anser kvaliteten på sømmer og form på alle mine tøybind fra Trojacek Farms, som svært god. Sømmene virker veldig jevne, og tøybindene virker godt sydd.
(Tøybind fra Trojacek Farms)


Formen på tøybindene jeg har fra Trojacek Farms, virker svært konsekvent. De avrundende endene på tøybindene er jevne og fine.


(Tøybind fra Trojacek Farms)


Baksiden av tøybindene
Trojacek Farms bruker enten flannell eller WindPro fleece som bunnlag på sine tøybind. Jeg har kun tøybind fra dem med WindPro fleece, og jeg er svært fornøyd med dem. WindPro er et av de aller beste tekstilene som kan brukes som bunnlag, når det gjelder det å sperre for menstruasjonsblod som man ikke ønsker at skal lekke ut gjennom baksiden av tøybindet. Man kan også velge å kjøpe flere av de ulike tøybindene somTrojacek Farms tilbyr, med det de kaller "hybrid back". Det vil si at tøybindet lages med et lag PUL inni tøybindet og med WindPro fleece som bunnlag, som gir maksimal væske/fuktsperre. 


Kjøp
Jeg har kjøpt tøybind fra Trojacek Farms flere ganger.Jeg opplevde alle kjøpene som trygge og gode, men ventetiden fra jeg la inn ordren, til den ble laget og sent avgårde har flere ganger vært veldig lang. Trojacek Farms er en godt etablert butikk på etsy, og virker til å være veldig populær blant mange. Siden hvert tøybind er spesialbestilt, så tar det derfor også til tider lang tid før ordren man legger inn, blir sydd, hvis det er mange andre foran i køen. Butikken tilbyr betaling både via Visa, Mastercard og andre kort, samt PayPal.
Jeg fikk ordrebekreftelse fra butikken etter kjøp, og bekreftelse på når ordren ble sendt.


Kundeservice
Jeg har snakket med eier av Trojacek Farms et par ganger. Etter kjøp har jeg hatt spørsmål om tøybindene, og jeg fikk raskt gode svar på mine spørsmål. Jeg har også vært i kontakt med eieren i forbindelse med denne anmeldelsen, hvor jeg hadde en del spørsmål om tøybindene og butikken. Jeg fikk gode svar på de spørsmålene jeg hadde, og også da svarte eieren raskt.



Avsluttende vurdering
Jeg er veldig fornøyd med mine tøybind fra Trojacek Farms. Tøybindene fra denne butikken er i det høyere prissjiktet, men dersom man er ute etter virkelig god kvalitet og har mulighet til å betale den høyere prisen, så er dette et godt valg. Det er et veldig stort utvalg av ulike mønstre og fargekombinasjoner å velge mellom når man bestiller et tøybind fra Trojacek Farms, og de ulike tekstilene som butikken bruker virker å være av god kvalitet. Eier av butikken er nøyaktig, erfaren og svært god på det hun gjør, og det gjenspeiles i kvaliteten på tøybindene fra Trojacek Farms, samt i kvaliteten på hennes kundeservice. Det eneste som virkelig trekker ned for denne butikken, er de høyere prisene, samt den til tider svært lange behandlingstiden fra man legger inn en bestilling..

Jeg vil absolutt anbefale at man vurderer tøybind fra Trojacek Farms dersom man er ute etter svært god kvalitet, har budsjett som passer de høyere prisene, og hvis man kan vente på tøybindene ved lang leveringstid.


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vær oppmerksom på at alle kommentarer modereres, og at det derfor kan ta tid fra du skriver kommentaren din til den publiseres på innlegget.

Jeg setter pris kommentarer som er hyggelige, konstruktive eller som inneholder rimelige spørsmål.

Kommentarer som er hatefulle eller på annen måte unødvendige eller støtende vil bli slettet.