fredag 18. september 2015

Velkommen!

*Inkluderer bilde av et tøybind som jeg har fått gratis

Velkommen til bloggen "Tøybind, takk!". Her skal jeg fremover dele informasjon om bruk av tøybind, som er et alternativ til vanlige engangsbind som de fleste bruker, av typen som kastes etter bruk. Jeg har nå selv brukt kun tøybind i noen måneder, og jeg er fullstendig overbevist om at jeg kommer til å fortsette å bruke tøybind i lang, lang tid fremover.

Min tanke bak denne bloggen er å kunne komme med informasjon om tøybind av den moderne sorten til andre kvinner, som kanskje ikke har hørt om slike før. Hva jeg mener med "moderne tøybind" skal jeg komme tilbake til i neste blogginnlegg. All informasjonen jeg som jeg presenterer på denne bloggen, er hva jeg mener, tror, har opplevd, sett eller hørt. Det meste av min informasjon har jeg funnet på amerikanske og engelske nettsider, blogger, youtube videoer og i ulike grupper på facebook. Bruken av tøybind virker mye mer utbredt i blant annet USA, Canada og England, og de fleste som selger tøybind er også fra disse landene. Det er mye informasjon å finne på engelsk-språklige nettsteder om dette temaet, og på denne bloggen skal jeg prøve å sammenfatte noe av det jeg har lært der.



Som en liten smakebit avslutter jeg dette korte innlegget med et bilde av noen av mine tøybind. Kanskje gjør det deg nysgjerrig nok til å komme tilbake en annen gang og lese mer om dem?
(Tøybind fra Girly Bits Pads)
(Et av disse tøybindene, det lys turkise, fikk jeg gratis med en ordre fra eieren av Girly Bits Pads.
Resten av disse har jeg betalt for selv)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Vær oppmerksom på at alle kommentarer modereres, og at det derfor kan ta tid fra du skriver kommentaren din til den publiseres på innlegget.

Jeg setter pris kommentarer som er hyggelige, konstruktive eller som inneholder rimelige spørsmål.

Kommentarer som er hatefulle eller på annen måte unødvendige eller støtende vil bli slettet.